2012. december 9., vasárnap

3. interjú

http://onedirection-storyk.blogspot.hu/

Interjúnk Kittivel:

 - Mikor készült a blogod és miért döntöttél úgy, hogy megcsinálod? Hogy jött az ihlet a bloggal kapcsolatosan?
 - Hát még nyár elején kezdtem bele a blogba. De az előtt is blogoltam már.. Azért döntöttem úgy, hogy megcsinálom,mert maga a történet amit kitaláltam nagyon tetszett. Az ihlet mindig jön. Szerintem a jó íróknak egyfolytában pörög az agyuk,és egyfolytában jobbnál jobb részeket találnak ki.
 - Természetesen mindenkinek vannak kedvencei és gondolom neked is ezeregyféle kedvenced van, de miért épp a 1D ?
 - Azért pont Ők, mert egyszerűen felfoghatatlan érzés az, ahogy megváltoztatták az egész életemet. Minden egyes dalukban ott van a szeretet a Directionerek iránt. Sosem hagynak cserben minket. Mint embereket, nagyon is tisztelem őket ameddig eljutottak idáig is az életükben. Fantasztikus énekesek mind, és nagyon örülök, hogy több mint 1,5 éve Directionernek mondhatom magam ÖRÖKRE. és persze a legédesebbek,legszexibbek az egész világon.
 -  Van olyan szereplő, akit magadról mintáztál? Ha igen, milyen tulajdonságokat kölcsönöztél neki?
 -  Igen, a főszereplő, Katy nevű lány. Kedves, tisztelettudó, életvidám, céltudatos, erős személyiségű, barátságos. 
 - Hány részesre tervezed a történetet? A részeket előre megírod, vagy csak spontán jön a rész írása közben az ihlet?
 - 100 részesre tervezem. És legtöbbször előre írom meg őket. De a részek írása közben is nagyon sok ihlet jön, hogy mi legyen a következő részben, és már tudom is nagyjából, hogy milyen lesz a történet vége.
 - Szoktál leveleket kapni olvasóktól, esetleg barátoktól a bloggal kapcsolatban? Szoktak segíteni, hogy, hogy kerekítsd a történet következő részeit? Saját bevallásod szerint mennyire veszed figyelembe az olvasóid véleményét?
 - Igen, rengeteg levelet szoktam kapni. A legtöbben pozitív véleményeket mondanak a blogról ami nagyon jól esik. És nem tudom elégszer megköszönni, hogy ennyien olvassák és szeretik a történetet. Figyelembe veszem az olvasóim véleményét.
 - A szüleid tudják, hogy blogolsz? És ha igen, mit szólnak hozzá? Támogatják, hogy a One Directionről írsz?
 - Igen tudják. És igen támogatnak, még könyvbe is ki szeretnék majd adatni hogyha befejeztem a sztorit.
 - Az nagy szó, ha kiakarják adatni. Úgy érzed, sikeres lenne a könyv? Esetleg különböző nyelveken is megírnád? Ha a 1D elolvasná és pozitív véleményt nyilvánítanának róla, hogy reagálnál?
 - Igen úgy érzem, hogy sikeres lehet. És persze örömmel megírnám más nyelveken is. És az lenne a legcsodálatosabb érzés, ha a srácok elolvasnák és tetszene nekik. Az bizonyosítaná be nekem tényleg, hogy jó amit csinálok.
 - Milyen gyakran hozol részt? Ha késel, mennyit szoktál késni vele? Lelki ismeret furdalásod van, ha az olvasóid szomorúak, mert nem hozod egyhamar a részt?
 - Hát nagyjából most már 1 hetente szoktam. az igazság az, hogy időm nem nagyon van új rész írására.. De régebben 3 naponta tudtam őket hozni. Igen szokott lelkiismeret furdalásom lenni,de nagyon igyekszek, hogy időben tudjam hozni az új részeket.
 - Ha választanod kéne még több olvasó és a hű olvasók között, mit választanál?
 - Mindenféleképpen hű olvasók.
 - Van olyan olvasód, akit eddig nem ismertél, mégis nagyon hű olvasó és ezért jó barátnak tartod?
Esetleg szívesen megismernéd közelebbről?
 - Igen van kettő is. Fogalmam sincs, hogy honnan találtak rá a blogomra, de folyamatosan nyomon követnek mindent. És ennek tiszta szívemből örülök.
 - Először ennyi lett volna. Köszönjük, hogy elfogadtad az interjú ajánlatot.
 - Én is köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése